10/3-09 plast blommor:-)

i dag har varit en helt okey dag förutom att man har fått massa tjat om att man ska ta med fika sista dagen. men jag kan inte baka men får väl tvinga morsan baka...... men sen har man ju inte heller pluggat illa illa men jag städa idag.....

kom nyss hem från affären var och köpte plast blommor det var skoj. mina blommor bara dör ju så till slut insåg jag att de var dags att köpa plast blommor, men de lär väl dö de med. träffade emsen ner på stan alltid lika kul att träffa hon. hon hade en super snygg väsak blev lite avis<3. fan vad man saknar media. men de  var kul att snacka med emsen och få prata med en som typ är i min ålder....


i morgon ska man vara i skolan måste ju vara där en dag i veckan när jag har praktik, så kom på att jag missar ju en hel vecka av min praktik för att jag måste vara i skolan en dag.


hej hopp gummi korv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0