världen är läskig

onej nu kommer paniken, tankarna kommer och nu gråter jag....


vart tog kille som jag blev kär i vägen? varför lämna han mig och hör inte av sig?

jag vill ha min marcus här hos mig. världen är för läskig och jag vill inte vara ensam....  jag vill inte sova ensam och må dåligt. jag vill att marcus ska ligga bakom mig... marcus kom tillbkaa till mig,,, jag orkar inte de här...

jag trodde jag skulle klara de här, men de går inte. tankarna bara s´nurrar runt och kommer tillbaka till samma ställe, varför marcus lämna mig och varför hör han inte av sig....

efter två år stängde han mig ute.. och nu står jag här ensam.....

jag vill dö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0