två så olika men ganska lika

min kära vän andreas kommer från en annan väeld en jag! den som ja kallar snobb världen(hoppas han inte läser detta) och jag kommer från min konstiga värld..... ja ja men i alla fall så andreas och min värld är så olika men de känns som att han och jag är någonstans mitt e mellan. och vi är ganska lika. jag trodde aldrig att jag skulle gilla en som kommer fårån snobb världen(sorry andreas) men alltså han 'är inte som andra. andreas är fan speciel... bäst 'är nnär vi jävlas med våra egna liv.. som igår när andreas sa att allt kretsar kring han(på skämt sa han de) för de stämmer ju snobbar tror att allt kretsar kring de.

hade ne diskussion om allt de där med andreas med min mamma och vi hade kul åt allt. och sen så har min mamma oc¨kså levt snobb liv när hon var yngre, men sen så när mamma träffa pappa(som kommer från min värld) så ville mammas familj att hon skulle välja de eller pappa för de tyckta att pappas familj inte dög.. mamma valde pappa... de är därför jag aldrig träffat min släkt från mammas sida.

har tänkt på de där med marcus, men kommer inte fram till något ja ja.. jag måste sluta bry mig om allt och bara leva...

ha ha ska logga in på msn och se om andreas är inne och mobba han lite.... vi hade ne diskussion igår om att han kommer ha ett svensson liv n'r han blir äldre och jag har kommit på vad hans hund och barn ska hetta... ha ha han kommer blocka mig... nej de kan han inte., han skulle göra de igår men efter 10 sekunder tog han bort de....




ja ja bye bye vi hörs puss


Kommentarer
pernilla :)

Tack Zandris :) Och jag önskar dig ett bra sommarlov med! :D

2009-07-20 @ 15:49:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0