så fick jag mitt svar

jag har väntat och väntat på att marcus ska höra av sig.. och sen accepterar jag allt och går vidare och vad gör han då jo han mailar mig. skriver att han saknar mig att han vill vara min men att de går inte. kanske skrev han så för att jag skulle bli lugn och gå vidare eller jag vet inte....

jag orkar inte mer.... jag vill bara att allt ska vara bra

jag vet inte vad jag vill längra en del av mig vill ha han att allt ska bli bra men en annan del vill att vi ska vara v'änner och en del vill inte ha något med alls med han att göra. dessa två veckor går inte bort och jag är sårad fortfarande... jag kan nog inte förlåta han, för fast han skrev förlåt så känns de inte som att han bryr sig längre...


en dryg sak är att när jag läste mailen så kändes de inte som min marcus som skrev.........


jag kommer inte ihåg vad han skrev riktigt men jag orkar inte med något mer...


vill bara att allt ska ordna sig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0