rädslan

varje morgon vaknar jag upp med en klump i magen att något är fel oh ju längre dagen går desto mer växer klumpen.
och sen kan jag inte sova på nätterna utan försöker hålla mig vaken tills jag är så trött att de inte går men så fort jag blundar kommer allt fram och jag gråter tills jag somnar. så har de varit i säkert två vekor snart. jag vet varför
allt handlade om att jag saknar marcus och jag vet känner i hela kroppen att något är fel och de som är fel att jag är ensam alldeles för ensam och att marcus inte kommer tillbaka. att vakna på morgonen och bli besviken när jag inte hört av han de gör ont.

han vill inte veta av mig och de värsta han bryr sig inte om mig!!!!!!



´kl 10:50

höll nyss på att skriva ett mail till marcus, men sen ångra jag mig, han vill inte veat av mig de är därför ahn bytte nummer och blocka mig på msn och så vidare så då får ja låta bli att skicka till han. jag vill bara prata med han men jag får väl vänta tills ahn hör av sig fast tror inte de kommer hända så jag får väl vänta tills jag dör så kankse han kommer till min begravning i alla fall....


Kommentarer
UNZIP.SE

VET ATT DET INTE HJÄLPER MEN DET GÅR ÖVER FAST DET TAR TID

DU ÄR NITTON OCH SÖT DET FINNS HUR MÅNGA KILLAR SOMHELST SOM SKULLE VILJA VARA MED DIG

HÄNG I SNART VÄNDER DET.



SOMMARENS SNYGGASTE TROSOR KALLINGAR

TILL BÄST PRIS



UNZIP.SE

2009-07-09 @ 17:23:13
URL: http://www.unzip.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0