not in fagersta

god dag alla! jag är skit trött idag med! men men.... kommer kanske inte uppdatera förrens på tisdag kväll för ska till norbeg och hänga med lite människor! ska bli kul!

kommer sakna datorn som fan för kan typ inte snacka med andreas! undrar vad han ska göra. en del av mig vill vara hemma och prata med han och hoppas på att han kommer men samtidigt kommer jag bli tokig om jag inte gör något.  men andreas sa att han kanske kanske kommer när jag är där eller när jag kommer tillbaka. han ska träffa mig men vet inte när. jjag ska sluta tjata men en liten del av mig kommer hoppas att han kommer. de gör jag hela tiden men ja ja skitsamma...  de kommer bli tråkigt utan andreas....

men nu ska jag duscha, städa, packa och sen dra! eller ja hoppas på att andreas ska komma in på msn en stund innan jag dra de ska jag göra....

hej hopp vi hörs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0