min nya kille?

jag börjar bli trött ¨på de här nu. alla anklagar mig för att jag är ihop med andreas och att jag är hemsk som tar en ny efter tre veckor..

men andreas och jag är inte ihop...

marcus mail såra mig idag riktigt mycket, att han bara trodde att jag har en ny....

mm visst är de därför jag gråter och sakanar marcus varje dag....

men jag tänker inte förklara mig för han lämna mig helt ensam.. och andreas ställde upp som vän....
och jag tänker inte sitta ensam och vänta på marcus när han inte kommer komma tillbaka eller vill vara min vän..

men marcus vill tydligen att jag ska sitta ensam och inte prata med någon och vänta.....

andreas är min vän och så är de bara..

hade velat ha marcus i mitt liv men ahn vill ju inte.. och hur kan han veta om andreas än d¨å... ochhan vet hju inget som hänt de senaste veckorna.. och varför blir han avis när han valde bort mig... vi hade kunnat vara vänner ju i alla fall


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0