jag blev ett av dina ex!

jag kände de jämt att något var fel mellan dig och mig och när jag såg att du hade kvar bilder från dina ex och låtar du gjort till de, då visste jag att jag skuelle bli ett av dina ex... du sa alltid att de inte var så, att du aldrig känt som du gjorde för mig, men de är inte sant....... allt var bara lögn... och nu är vårt förhållande bara ett minne....

jag kommer försöka minnas de som var bra, att trots alla lögner så kommer en del av mig alltid älska den marcus jag blev kär i... men du är inte den personen idag. nu när jag tänker  efter så var inte vårt färhållande så bra, de som gör ont är att jag lärde känna en sån fin person men han försvann fär länge sen... de är som att vi bara kämpade med vårt förhållande. men jag saknar dig de ska du veta. jag trodde jag kunde lita på dig att jag var trygg. jag hde fel men jag saknar dig ändå.

jag hade rätt om min känsla hur allt skulle bli och du har rätt med att vårt förhållande inte funkar, jag önskar jag kunde få tillbaka men marcus, men allt är borta nu. och jag tror att ditt val gav mig andreas. han som jag knappt känner men ändå känner. han som förstår mig... jag vet att du ville se mig lycklig men ingen av oss var lyckliga med varann så du såra mig så mycket och de gjorde att jag hitta andreas eller han hitta mig.  men jag ska förklaar mer om andreas sen
 
men vad jag vill säga är den att ditt val du gjorde såra mig så totalt, men de var nog de rätta att göra. men jag kan inte förlåta de du gjorde jag kan inte de. men du ska veta att jag förstår dig och att jag hoppas du blir lycklig...



Andreas... ja de känns som att jag låg på marken blodig och sårad, redo att dö och då kom andreas och rädda mig. de känns som att vi rädda varann. vi förstår varann på ett konstigt viss. de är som att vi känt varann jämt. vi behöver inte förklara allt för varann utan vi förstår varann, jag litar på andreas. jga orkar inte prata med någon annan för ingen annan än andreas förstår mig... han får mig att bli glad och lycklig..... 

jag känner mig så förvirrad... behövde skirva av mig, men tankarna bara snurrar....'

men god natt världen. snart ska jag jobba






denna låt är till marcus... men du/ ni ska veta att jag är stark nu, att jag kommer må bra!!!!!!





denna är till Andreas- menar liksom att han räddat mig.. jag vet inte men skit samma....




jag kan inte sova... tankarna snurrar och snart ska jag jobba... blääääää

kram på er bye¨





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0