im like a zombie

jaha crasy dag igår! massa skit med andreas som vanligt nu för tiden sen han dissa mig! träffa kenta, var med mirre halva dagen, snacka på msn.... insåg att jag gjort av med 700 kr. 300 kr till mobilen, ca 200 kr til kroppen(typ scahmpoo och så) och sen en hundring igår när jag handla lunch och då fick jag pengar över och sen en hundring till jag vet inte.. pappa var inte så glad för de men men jag får lön typ 400 kr på måndag, tisdag... fan fan kom på att marcus har körlektion nästa vecka någon gång och jag vet inte när.... tänk om jag träffar han, mitt hjärta kommer dö!

ja ja jag vakna vid 9 så har sovit ca 5-6 timmar.... har duschat och snart ska jag gå ut och gå. sen blir de till att käka något. får se om de blir norberg idag(jag vet inte riktigt om jag vill).... kan ju alltid hoppas på att andreas vågar träffa mig(vad tror han att jag ska mörde han)..... men men vi får se hur dagen går.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0