god morgon

vaknade idag av en massa konstiga drömmar och när jag vaknade mådde jag bra och så gör de mitt misstag jag kollar mobilen och inga sms:( känns så tomt när han inte skriver till mig längre. jag minns i fredags när han stod framför mig allt jag känt de senaste veckan bara kom och där stod han killen jag längtat efter och då brast allt. och nu är allt över. jag bara längta efter han.

de känns konstigt att marcus inte hör av sig, i två års tid har han hört av sig varje dag och brytt sig om mig och nu är allt över, inge sms, inge samtal, mail ja ingenting.... de gör ont att veta att han inte bryr sig längre. jag trodde jag betydde något för han. han sa ju att han älska mig, att jag betydde allt för han och nu ingenting...
är jag verkligen så hemsk och världelös flickvän att han bara slutat älska mig? jde känns som jag inte är
värd något alls.



det regnar idag och jag vet inte vad jag ska göra, måste börja ta tag i min träning igen, så ska väl gå en lång promenad idag. i morgon blir det att cykla till eskiln. torsdag ska jag gå en riktigt lång vandring!!!! och fredag eskiln, sen vet jag inte.. kanske cykla till norberg någon dag igen... men hur som helst så ska jag sluta sitta hemma och grina för jag mår bara sämre!!!!

love zandra


Kommentarer
Maria

Hej. Tänkte att jag skulle lämna ett litet avtryck när jag ändå var inne på din blogg :)

2009-07-07 @ 16:54:26
URL: http://mariachen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0