´god morgon världen

fy fan vad skönt jag sov i natt! mattias är elak.. marcus är knäpp och andreas är snäll....


mirre har problem ha ha nej men hon ska hit snart så vi ska vara orka vara med henne liksom! men men
jag får väl stå ut! måste shit fan städa mitt rum så de ser lite snyggt ut. i morgon är de helg igen och sen ska jag jobba själv med tidningarna.. snart börjar skolan fy fan vad trist.. andreas kommer typ totalt dissa mig då..

har börjat snacka med patrik(marcus kompis) han är schysst!
de är skönt att lära känna folk vet du!

men nu ska jag städa mitt rum innan morsan blir tokig...

fan jag tror jag börjar bli störd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0