åhhh nej inte helg

jag förstår de inte för två veckor sen längtade jag efter helgen och nu bävar jag för den. vill inte att tomheten ska komma att de ska bli en vecka till som jag inte hört av dig.... men helgen kommer och där sitter jag ensam och ledsen och undrar vad du gör.. känner tomheten i hela kroppen och saknaden komma.

nu har jag inget att längta till, fröut längtade jag efter att du och jag skulle vara och nu har jag ingenting. mitt liv är tomt och ensamt¨..

jag vill få ett slut på de här, vil slippa de här...

de värsta är att jag tror att en liten del av dig bryr dig om mig och att du läser min blogg, men jag vet att de inte är sant, jag vet att jag bara inbillar mig de.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0