pedofiler!

8/1-09 kl 18:40
idag var det skola:-) snacka om att jag var trött idag och det verkade som att resten av
skolan var det med! men det var kul att träffa klasskompisarna tyckte jag!
hade faktiskt super kul med katis
när vi satt vi datorn vi skratta åt allt möjligt. annars så var skolan som vanligt, tråkig så man somnar.
vi håller på med tema arbete i skolan och vi skriver om pedofili:-( och takidas låt poisoned handlar ju typo om det så
jag tycker vi ska ha med den låten i vårt arbete! jag tycker pedofiler är hemska!
men snart är det dags för apu igen:-) det ska bli jätte kul! undra vilken klass jag får vara i, men i vilket fall som
helst så längtar jag dit.





men tänk om ca 1 ½ år tar jag studenten!!!!!!!!!!
undrar vad jag ska göra efter studenten:-) kanske skaffa jobb, plugga vidare, ja jag vet inte vad jag ska göra,
men dett apåminde mig om att jag måste planerar inför sommaren med sommarjobb(ska nog skriva ansökan idag:-) och
annat man ska göra, det är ju mitt sista sommarlov:-( sen börjag trean!




snacka om att jag är sur och förbannad just nu! i tw så är min  static attackerad och spelarn som attackerar mig gör det för att göra mig sur känns det som, men gissa vad han lyckades!

                                             jag älskar dig så det gör ont!!!!!!!!                       

varför vill du inte veta av mig? vad gör jag för fel?
är det mig det är fel på? snälla svara mig!
jag trodde det skulle vara du och jag för alltid! du är mitt allt
du ska veta att jag älskar dig!


 



                                                                                 
 i morgon kommer älsklingen(om han inte är sur på mig)
jag längtar efter dig älskling! älskar dig jätte mycket!



pedofiler!
ja eftersom mitt tema arbete i skola handlar om pedofili så tänkte jag skriva lite om det!
är det inte hemska att barn utsätts för sexuella övergrepp och att folk kollar på barnporr? när jag läser om sånt mår jag illa, hur kan någon vilja skada ett barn eller ha sex med ett litet barn. och hur kan folk bli upphetsade av att se små barn? sånt gör ont i mig!

men dem som är pedofiler lider ju av en psykisk sjukdom, det säger dem själva ochså!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0