av alla dagar varför just denna?

alltså jag blir så trött på alla fjortisar, det är skit snack hit och dit och kaxiga brudar som tror att dem är något! men sen står dem inte för sina åsikter.

jag kan i alla fall stå för de jag gör och säger! jag är kaxiga och bitch och gör inte rätt jämt men jag står för de jag gjort och sagt i alla fall!

idag var det sista tema dagen:-) fy fan vad skönt säger jag bara. det har varit kul att lära sig om pedofiler men jobbigt med grupparbetee, som sagt jag hatar grupparbete. det är jobbigt och drygt bättre att jobba själv.

i morgon ska vi ha debatt på samhäll jag och emelie ska vara moderarter:-) får se hur de går. sen på idrotten ska vi ha koordination ha ha kommer bli skoj men jag är usel på att göra fler rörelser samtidigt för tappar bort mig. sen kanske marcus kommer i morgon:-)  han mår dåligt idag så vet inte om han kommer men jag hoppas.



vad ska man göra när alla sviker och man ensam står kvar?????????????


Kommentarer
Elin Åberg

Jag vet :/ det är drygt när de tror att de kan ge medicin till en fast man inte är sjuk. Vem vill äta i onödan liksom? Ska aldrig mer gå till den läkaren.

2009-02-07 @ 17:18:33
URL: http://elinalice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0