2009


1/1-09  kl 13:02

i dag är det ett nytt år med nya möjligheter att göra livet bättre! vi kanske inte kan börja om helt men vi kan ändra på vårt liv! i dag är dagen då man kan förändra sig:-)  själv så håller jag på att planera lite för vad jag ska göra som att i helgen åka till marcus.

igår var det totalt världelöst det kändes som att vara i ett svart rum och man hörde hur folk skrek! jag kände mig så ledsen och ensam igår att jag bara ville försvinna!







 Du är allt jag behöver!

Du ger mig styrkan när jag inte orkar nå mer, 
 du älskar mig när jag inte förtjänar din kärlek,
du står alltid bakom mig i mina beslut,
du finns alltid här för mig<3<3
Du är det bästa som har hänt mig och
 även om du funnits i mitt liv i 
1!½ år så har bara min kärlek till
dig vuxit sig starkare....
 Älskar dig marcus<3<3<3


                 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0