mina mål

2010 så ska jag planera mer, gå ner i vikt och de handlar om att jag vill se bättre ut och må bättre.....
att folk tycker jag ser jätte hemsk ut är för att de tycker att man ska se jätte smal ut. jag ser väl okey ut enligt mig men jag känner att jag vill orka mer både psykiskt och fysiskt. jag vill kunna slippa tänka att alla tycker jag ser skit ful ut. jag vill kunna tänka att jag ser bra ut.. så jag ska jobba mer med min självkänla också....

jag ska göra detta till mitt år och jag ska må bra!!!!!!

mitt nya motto:
jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig de vad jag tycker om mig själv som är viktigt!!!!!



Kommentarer
Lia ☆ Keep it real

"jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig de vad jag tycker om mig själv som är viktigt!!!!!"



HELT JÄVLA RÄTT! YOU GO GIRL ♥



Det viktigaste är hur man dömmer sig själv, och alla förändringar man gör ska vara för ens egen skull - inte för andras!



Jag har vart väldigt överviktig men har lyckats gått ner och är nu väldigt nöjd med min kropp. Har aldrig haft som mål att bli jättesmal, själv föredrar jag att ha former :)

2010-01-02 @ 22:35:39
URL: http://wazup.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0