hemma hos jack

god dag alla! jag vet inte hur jag lyckades hamna hos jack idag men de gjorddee jag och mirre.. och nu när jack och mirre inte kommer så bra överens så kommer jag och jack bra överens ha ha ...synd bara att sebbe blev sårad..... och jack kom på att jag känner han jävligt bra... om tio år(detta är ett skämt) så vet jag allt om han och kan allt om han;) ha ha....

ska dra ner och köpa julklapp till pappa åt mamma...... jag är för snäll.....

sen ska jag dra upp till jack och jag vet att när emma kommer tillbaka så kommer vi typ inte alls vara, men han är min kopis och har jack tid och jag tid så då kan man lika gärna vara med varannn....


kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0