10/10 2009

spola tillbaka tiden snäll någon.... för på torsda är de två månader sen allt blev bara fel.
hur kunde jag bara släppa på allt och låta mig luras av att lita på dig. hur kunde du titta in i mona ögon och lova.
jag vet att jag är en del av hur de blivit. att jag varit jobbig har bara drivit dig längre bort...
men de faktum att du svek mig att du inte talade om från början de 'r värst...
jag vet att bilden du hade av mig inte stämde, att jag inte duger för dig...
men vad hände med vänner för evigt, att jag betyde så mycket för dig?
jag betyder ju inget just nu.
du skulle inte ens bry dig om jag dog.. nej du skulel inte ens veta om de....

så snälla spola tillbaka tiden någon så jag antingen kan få göra allt rätt eller spola tillbaka tiden till den
dagen jag lärde känna andreas ordentligt och gör så jag inte loggar in på msn
för då skulle andreas slippa mig överhuvudtaget ju....

jag vet att han lärt mig mycket.... men jag saknar min vän.. den andreas jag vet att han kan vara...

vad ska hända i framtiden?
när är de dags för mig att bli lycklig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0