när slutade jag gråta?

jag vet inte hur eller när men marcus jag har kommit övre dig! jag vill vara din vän de ska du veta. men de vi hade är bara ett minne. du kommer alltid ha en plats i mig men den marcus jag hade är borta.

jag kände de nu att jag kommit över marcus. för jag kände att jag mådde skit och behövde få gråta ut så tänkte om jag läser marcus blogg och lyssnar på hans låtar så kommer jag gråta för de gjorde jag alltid förut. för då saknade jag han och då gjorde de ont och jag grät. men nu ingenting. jag kände ingenting.


Hatar allt och jag lämnar tider bakom mig
Hatar allt och jag lämnar livet bakom mig
Tro mig -- jag får ångest när jag säger det
Jag hatar livet , och här är mitt avskedsbrev
Hatar allt som får mig hata , hatar de som gör mig glad
De som ger mig hopp om att även jag ska få må bra
Har du levt som jag , kan du förstå min sorg
Hatar de jag lever , hatar den jag blivit som




denna sommar har varit den bästa och den sämsta. men hur som helst så går livet vidare..

puss


Kommentarer
- H*

- TAKE UR TIME TO MOVE ON SO I WISH U ALL LUCK GURL!

2009-08-17 @ 00:22:31
URL: http://finest.se/hodamerei


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0