när livet tar slut

igår så cylkade jag från västanfors och då mötte jag marcus! så vi bestämde oss för att träffas och snacka lite efter han kört på körskolan... vi träffades och snackade lite. de var kul att få höra vad han haft för sig.. han berätta om sin 15 åring!  ha ha säger jag bara! samtidigt kändes de konstigt att träffa han... men men

sen var jag ute i sju timmar så bråkade lite med pappa..

ha ha sebbe kom till mitt fönster vid ett på natten så jag är trött och lite sur på han han ska få igen.. men han lovade mig två kramar i alla fall... skitunge han 'är!

idag kanske katterna flyttar till lokalen:( och jag kanske inte får någon katt..  och pappa gillar inte min akompisar!

men nu ska jag fixa musik till min mobil... bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0