kisse katt

som alla vet så ska vi öppna ett djurhem! och nu jar jag fått veta att vi kanske ska få in kattungar! gissa vem som ska få en då? jo jag.... så killar släng er i väggen jag ska snart ha en katt. eller ja jag får ta hem den när den är ca 12 veckor och den är 4 nu! men de gör inget. för jag kommer kunna vara med den endå! så om 2 månader kanske jag är ägare till en katt! men jävlar om den väcker mig på nätterna... ha ha

vi var hos farmor idag! de var kul! andreas och jag bråkar så vi pratar inte med varann
jag 'är piss på marcus! han bytte ut mig mot en 15 åring! jag visste väl att jag var hemsk, ful, äcklig.... hmm

ja ja jag skiter i killar nu! de kan dra åt helvete!

den där conny är så jävla störd!

nej nu ska jag plugga or not!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0