´god morgon världen

jaha delade ut tidningar själv idag! jippi or not. lyckades försova mig.. inte så länge men endå.. så jag glömde vatten flaskan. så drog hem och hämtade den men de var låst så drog lite senare och hämta den. känns som de gick skit dåligt idag! kanske ska till farmor idag. jag har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra. de skulle vara kul men samtdigt skulle de  vara skänt att få sova..

andreas han sov typ hela dagen igår och sen somna han tidigt så jag satt inte på msn i natt men i stället var jag pigg när jag försökte sova men somnade till slut,

snart sja jag in och duscha... fan måste plugga någon dag! snart börjar skolan igen ju! sista året sen är skiten slut!
undrar om andreas är sur på mig! hmm vem bryr sig!

träffa lite folk igår de var kul. förutom conny som typ är dum i huvudet! jag och mirre bråka igår så skulle dra hem och då kom conny tog tag i mig och slog till mig så jag sparka till han och drog hem! fan vad allt ska vara komplicerat!

men hej hopp alla barn nu ska jag sova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0