andra skol dagen!

god morgin alla!!!!

igår började skolan de var väl kul och jobbigt. jag vet inte jag kände mig inte redo att börja skolan igår, men idag så känns de bättre. är trött men de är för att jag inte är van. skulle ha varit uppe vid lokalen nu men somnade om så gick upp nyss. ja ja jag får dra ditt i kväll. kattungarna är ju där nu med sidi(sin mamma) och ska vara där. så måste upp ditt för att tr'ffa min katt. men men.. jag drar ditt i kväll typ fem! och sen i morgon typ vid sex drar jag hemifrån.. eller vid halv nio... vi får se....

idag har vi idrott första timmen och sen projekt arbete och sen lucnch, historia.. sen kommer jag inte ihåg.. tror vi har svenska innan historian... ha ha....

men nu ska jag duscha, sminka mig, klä på mig och sen dra till skolan..
så skriver när jag kommer hem.


puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0