24 tassar

ja hemma hos mig kommer de bo 6 katter´.. tills de ska flytta för då blir de bara en kvar eller ja tussi mamman som är gravid hon blir kvar lite längre med sin unge... men de andra dra. de ska vara på katthemmet på dagarna och hos mig sen. så jag blir inte så ensam.

kanske lite drygt men skönt också..

lili är min katt nu!!!! eller ja typ...


fler bilder kommer sen!!!! men visst är hon sött?


andreas totalt igonoreara mig nu! vet inte varför... jag är djupr sårad i alla fall. men men vad ska man göra!

snart ska jag sova för sen ska man jobba ju!

dryga kattungar som inte vill sova...

puss o kram zandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0