pay back time!

helgen har varit helt okey faktiskt... först trodde jag det skulle bli en jobbig helg efter
som jag kände mig så trött hela tiden på fredagen på morgonen, eftersom jag delat ut tidningar och
eftersom jag varit ledig från skolan och tidningarna så blev det ganska jobbigt att på
onsdagen starta upp med allt igen. men efter jag cyklat till oti och tillbaka så blev jag piggare.

sen kom älsklingen och vi typ var ute och sen drog vi och käka middag,
just ja jag fick pappas mobil igår så nu har jag och älsklingen likadana mobiler.

på lördagen skulle vi gått lång promenad men det blåste så kallt så gick inte så långt och sen
skulle vi gått till eskiln och  tillbaka men vi hámna framför en film i stället.
 nästa helg vet jag inte hur jag ska göra faktiskt, för min familj ska på norbergs marknad så vi
får se hur jag gör kanske kommer jag till skbg.

idag så ska jag vara med älsklingen tills han åker hem och sen ska jag plugga:D
hade glömt bort att göra sista grejerna på naturarbetet.... idag tar jag även en till by i värld sju!
its pay back time


hej hopp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0