mini blogg:D

igår började jag skriva mini blogg, det är väl inte riktigt min grej för det är typ som ett forum! men man kan ju alltid prova på, det är skoj att lära känna nya människor måste jag ju säga.

idag har jag städat, hela mitt rum... jag dammsög,torkade golvet, gjorde i ordning i lådor och hyllor, fixade i ordning mina kläder och bytte plats på min bokhylla! så nu är det fint på mitt rum, sen var jga ute ich gick då träffade jag emma och madde så vi satte oss och bara njöt ett tag och pratade lite skit!

i morgon ska jag plugga klart så att jag inte har tusen arbeten att göra sen, men annars ska jag inte göra så mycket och på isdag då ska jag njuta av att vara ledig!

jag börjag bli lite orolog för ahr inte hört av något från de jag skickat in om sommarjobb! så det är lite tråkigt börjar bli väldigt orolig!

hej hopp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0