mår dåligt

fy tusan, jag vaknade upp i morse av att jaghade sån jävla huvudvärk ville bara somna om, men mina grannar tykte tydligen inte att jag skulle sova så de väckte mig idag igen... önksar jag kunde slänga ut dom. sen drig jag till skolan fastr jag mådde skit och var trött. men i skolan när vi tråkigt nog gick igenom socialtjänst lagarna så mådde jag sämre. så drog hem vid lunch. älsklingen som var på körskolan ville träffa mig så jag gick ut en sväng för att se om jag kanske mådde bättre. vi käka glass och myste. sen åkte han hem för att städa och vi bestämde att han ska komma på fredag så nu ska jag planera vad vi ska göra. jag köpte två böcker idag för 10 kr styck på en bar affär vi har här i fagersta. böckerna heter sekten och bränd bild.... ska skriva lite om de sen för de verkar vara bra böcker, men nu tänkte jag plugga lite...


hej svejks


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0