känner mig inge viktig!

ibland känns det som att jag inte betyder något för en endaste människa som att inge bryr sig om mig. allt annat är vitkigare än jag. jag vill inte leva längre.'
varför betyder jag inget längre?
allt annat är ju viktigare än mig, jag vet att du älskar mig och bryr dig men de känns inte så ibland. det känns som att du bara har mig som flickvän för att du inte vill göra slut för att göra mig ledsen... men om de nu är så så gör slut i stället. men inget spelar roll för jag är trött på alla, att folk bara ska såra mig. visst jag är inte världens bästa människa, men jag vill inte behöva vara osynlig. alltså du blir säkert arg när du läser detta, men jag kan inte hjälpa att de känns så. jag vill inte leva och såra dig och bli sårad. jag vill inte att mitt liv ska se ut så här. kanske överreagera jag, men jag vill bara bli sedd. det känns som att jag förlorar dig för varje dag som går mer och mer. och varje gång du glömmer mig eller behandlar mig som att jag inte är viktig så känns det som att jag förlorar dig för evigt och som att du bara är med mig för att inte såra mig. men det som sårar är när du inte bryr dig. så om du älskar mig, och bryr dig visa de då innan allt är försent och vill du inte ha mig säg de då....

jag älskar dig i alla fall, kommer allid göra de.


Kommentarer
Alshammar - Style As Lifestyle

klart att du är viktig!

2009-04-27 @ 15:28:34
URL: http://halshammar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0