Back to school!

efter ett skönt lov var det dags att komma tillbaka till skolan! drygt? ja men jag hade psykologi
 och det var helt okey för vi jobbar självständigt just nu och då ringde älsklingen och ville vara en stund,
så träffade han vid tio och var med han tills de var dags att ha idrott och han skulle jobba.

på idrotten pratade vi om vad vi har kvar att göra och om trihalton:-D
vi ska ha en friluftsdag och jag ska göra lilla trihalton, då ska man simma 500 m,
 cykla till åvestbo o oti o till hembygdsgården
och sen springa runt linjan! det ska bli kul hoppas jag. drygt men kul.
sen hade vi lite lekar och brottning på idrotten det var skoj.

efter idrotten hade vi fritidskunskap var där i tjugo min och gjorde uppgifter sen fick jag gå,
så drog hem ooch försökte fixa mitt internet som till slut funka.

just ja brorsan hade innebandy turnering så var och kolla på den lite, de kom två:D duktiga lillebror stod i mål.


nyss var jag inne och duscha så nu ska jah klä på mig och sen plugga lite.... blir till att se på greys anatomy idag!



jag innan skolan! vill verkligen inte
gå dit för var trött hade ju delat ut
tidningar!  men man måste vara duktig!




bye bye världen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0