älskling och städa!!!!

igår var jag och handlade med mamma och pappa och då ringer älsklingen som var på väg till fagersta för att jobba, han riger och frågar om jag vill följa med och jobba med dom:D ha ha ha tänkte jag no way men sen tänkte jag okey då jag får ju pengar och får träffa älsklingen.

pappa skjutsade mig till där vi var och sen städade vi som tusan. vi st'ädade till halv två sen drog vi och käka:D och sen städade vi igen till kl 5. sen bestämde jag och marcus att han skulle stanna hos mig eftersom han och hans styvmor(Pia) skulle städa i fagersta i morgon. så jag och marcus drog till ica och handlade lite mat för vi var huingriga, sen drog vi hem till mig och la oss i sängen och kolla tv.... sen gjorde jag i ordning mat  och sen efter det kolla vi på vänner och harry potter. så en ganska jobbig ledig dag. det var skit drygt att städa kan jag tala om, jag gick med trasor och skrubba som tusan!

idag så gick jag och älskliongen upp vid halv åtta hhan drog och städa och jag gick på en promenad, så nu sitter jag här och har tråkigt och saknar älsklingen.

just ja marcus  och jag bråka igår om hur vi känner med att allt och det var jobbigt men jag hoppas det blir bättre för vill inte mista han!



bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0