21/4-09 people make me angry

kollade på en jag bevakar på bdb och personen hade köpt en singel så blev nyfiken var de var för musik så gick in på spotify och sökte och fan vad jag älskar låten de gjort. artisten heter dead by april. så nu sitter jag och lyssnar på de och ska snart dra till skolan. jag är skit trött och idag är en seg dag känns de som, men snart är de fredag och då är jag ledig..... vi får se om jag drar till skbg då......

men nu ska jag leta reda på kläder och sen dra till skolan..

altså det är en tjej jag bevakar på bdb och läser hennes blogg(hon skriver så intressant och hennes recept är super goda) men i alla fall alltså hon väntar barn och jag blir så avis för gud vad jag längtar efter att få egna barn. alltså jag vill inte ha barn nu för jag är inte redo för de än, men jag längtar tills dagen jag får ett eget litet barn. men men den dagen är de l'nge kvar tills


bye bye fan hittar inte mina byxor:D





senare: kl 18:45
fan idag har jag skrivit mycket blogg, men jag nhar tråkigt. var ute och gick för ett tag sen och sen lagade jag mat, det blen nudlar med grönsaker och en baguett. sitter och äter det just nu men känner att jag börjar bli mätt fast jag ätit typ tre tuggor. snart ska jag kolla vänner och plugga samhäll har ju prov på fredag:D sen blir de till att kolla ugly betty och sen andra avenyn och desperate housewife! men nu ska jag äta upp så vi hörs.

min mat!!!

puss och kram världen

jag älskar dig marcus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0