thailand?

  • alltså jag längtar otroligt mycket efter att få åka till thailand det ska bli så skönt. en annan bra sak är att jag slipper skolan i 6 veckor för ska ha praktik, den börjar i morgon.
    jag har tänkt att varje söndag ska jag skriva en lista över bra saker och en över dåliga saker för då kan man se vad som har hänt uder veckan.

    bra saker:
  • varit med marcus
  • ska ha praktik
  • gjort orientering
     
  • dåliga saker:
  • bråkat med marcus
  • är trött
  • gjort orientering(alltså det var jätte jobbigt, jag gick nästan vilse ju!!!!!)


snart är det höstlov, det ska bli skönt att ha ledigt.


men nu ska jag ner och kolla till min tvätt så puss och kram zandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0