helg!!!!!!!!

kl 13:14 ska snart ut!
ja snart ska jag gå ut och gå tänkte jag, i dag är det helg men det har känts som helg sen i onsdag så vad spelar det för roll. jag sov till typ halv elva i dag det är  så skönt att kunna sova ut tycker jag.
i dag ska jag ja jag vet inte vad jag ska göra idag faktiskt.







senare: kl 21:33
fan fan fan jag skulle ha duschta i dag men glömde det, jävla dator.... undra om jag börjar bli beroende av den



min dikt till marcus:

Jag hör dig men jag ser dig inte

Jag vill säga att jag saknar dig

men mitt mod är inte så starkt så jag vågar inte säga sanningen till dig.

Mitt hjärta det slår för dig, det dunkar miljarder

med slag av kärlek varje dag. Min kropp

den skriker efter längtan en längtan efter beröring av dig jag vill säga sanningen till dig men vågar ej.

Min sanning till dig är att jag ja älskar dig. Jag klarar mig inte utan dig. Jag behöver din kärlek, ditt mod din styrka för att kunna leva.

Så hunny nu vet du sanningen om hur jag känner för dig så snälla lämna mig aldrig.




http://kent.nu/index.jul.asp kolla in låten 






min låt:


Ingen vill va som jag

Tårar rinner ner för min kind allt är borta och jag vill dö. Du lämna mig för att du inte gilla mig men du har aldrig känt som jag.

Refr: Har du någonsin känt som jag?

Har du någonsin gråtit?

Har du någonsin älskat någon? Som sen krossat ditt liv.

Nej det är väl klart att du inte har för ingen vill va som jag.

Nej det är väl klart att du inte har för ingen vill va som jag.


Allting blir suddigt det finns inget kvar, bara tomma ord och en massa gråt. Jag vill inte vara ensam mer men ingen förstår mig. Jag är den som gråter och mår inte bra. Jag är den som känner hat

den som ingen älskar och den som ingen vill ha.

Ja jag är den som ingen vill ha.



Refr: Har du någonsin känt som jag?

Har du någonsin gråtit?

Har du någonsin älskat någon? Som sen krossat ditt liv.

Nej det är väl klart att du inte har för ingen vill va som jag.

Nej det är väl klart att du inte har för ingen vill va som jag.


Refr: Har du någonsin känt som jag?

Har du någonsin gråtit?

Har du någonsin älskat någon? Som sen krossat ditt liv.

Nej det är väl klart att du inte har för ingen vill va som jag.

Nej det är väl klart att du inte har för ingen vill va som jag.

Nej det är väl klart att du inte har för ingen vill va som jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0